Вчительський Журнал он-лайн

 

Вплив рівня домагань на якість засвоєння знань з інформатики

Друк

Давиденко Олег Сергійович, вчитель інформатики Криворізького Жовтневого ліцею Криворізької міської ради Дніпропетровської області

 

В даній статті наводяться результати експериментального дослідження впливу рівня домагань на якість засвоєння знань з інформатики. Обґрунтовуються теоретичні засади проведеного дослідження.

Вкладення:
Скачать этот файл (ВПЛИВ РІВНЯ ДОМАГАНЬ НА ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З ІНФОРМАТИКИ.docx)ВПЛИВ РІВНЯ ДОМАГАНЬ НА ЯКІСТЬ ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ З ІНФОРМАТИКИ.docx [ ] 22 Kb
Скачать этот файл (Модернізований тест Ф. Хоппе.docx)Модернізований тест Ф. Хоппе.docx [ ] 20 Kb
Скачать этот файл (Моторна проба Шварцландера.docx)Моторна проба Шварцландера.docx [ ] 20 Kb
Скачать этот файл (Тест «Рівень домагань».docx)Тест «Рівень домагань».docx [ ] 14 Kb
Останнє оновлення на Середа, 19 березня 2014, 11:46  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.