Вчительський Журнал он-лайн

 

Розробка тренінгу з командоутворення "Ефективна взаємодія"

Друк

Панкратова Інна Іванівна, психолог Снігурівської районної гімназії Миколаївської області

Треніг з командоутворення може бути проведений з учнями 9-11 класів, вчителями

 

Мета тренігу:

- сформувати поняття команди, етапів утворення і розвитку команди;

- дати уявлення про роль керівника на кожному з етапів становлення команди;

- згуртувати учасників групи для спільного вирішення поставлених задач;

- продемонструвати ефективність командної роботи у прийнятті рішень;

- відпрацювати алгоритм прийняття групового рішення

Кількість учісників: 20

Тривалість тренінгу: 3 години (+15 хв. перерва) (за меншої кількості учасників час буде зменшено)


Вкладення:
Скачать этот файл (командообразов.doc)Розробка тренінгу "Ефективна взаємодія" [ ] 58 Kb
Останнє оновлення на Субота, 03 вересня 2011, 12:05  

-----------------------------------------

 

Корисні посилання

Електронні книги - Основа

Adobe Acrobat

Онлайн -перекладач

Онлайн-конвертер pdf файлів в doc

Расширения для Joomla

Як дізналися про наш сайт

Виберіть одну відповідь
 


Авторизація

Пошук

Увага Конкурс!

Інтернет-урок

Подати заявку на конкурс

"Інтернет-урок"

Контакти

Поштова адреса:

«Учительський журнал он-лайн»

ВГ «Основа», вул. Плеханівська, 66, оф. 5, м. Харків, 61001

Адміністратор порталу:

Тел. : (+3057) 731-96-33

e-mail:


© 2022 ТОВ «ВГ «Основа».

© 2014 Вчительський Журнал он-лайн. Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.

 

Редакція порталу «Учительський журнал он-лайн» може не поділяти точки зору автора та користувачів порталу, які висловлюються у формі коментарів до статей, повідомлень на форумі тощо.  Автори публікацій відповідають за достовірність фактів, цитат, власних назв і т.п. Матеріали публікуються в авторському варіанті, ілюстрації, пунктуація і лексика авторські. Претензії не приймаються. Матеріали не рецензуються.