Диковченко Наталія Іванівна
Головним направленням виховної роботи було завдання залучити дітей до практичної благодійності, навчити оцінювати вчинки любов'ю до ближнього.
Учні відвідували групи не ходячих дітей, допомагали їх одягати, супроводжували на прогулянку. Діти колективно вирішували різні ситуації, відвідували учня надомного навчання, писали йому листи. Саме це допомогло хлопчику написати першого в своєму житті листа.
Довготривалий проект допоміг дітям глибше зрозуміти, що є любов до ближнього, що є благодійність. Бо до цього часу учні знали лише загальні поняття - добро і зло. Тепер вони навчилися реально оцінювати свої вчинки. Чудовим стимулюючим фактором до добрих вчинків була практична робота "Дім добра і милосердя". Кожен із учнів клеїв свою цеглинку, де на зворотній стороні записувалась добра справа. Батьки теж з зацікавленням стежили за цеглинами і відзначали позитивні зміни в дітях. Заключним етапом роботи стало нагородження переможця у добрих справах: у кого більше цеглинок добродійства - того нагородили грамотою "Людяності".
Методика такого виховання є невід'ємною частиною багатогранного духовного спілкування, яке для дітей було бажане, захоплююче і результативне.