Диковченко Наталія Іванівна
Враховуючи системне бачення навколишнього світу, спостереження різноманітних дерев і плодів, виникла необхідність розширити знання учнів з різновиду плодових дерев, що ростуть на Київщині.
В проекті відбувався інтерактив різновікових груп. Для заохочення були використані віршовані авторські загадки, яскраві фотознімки дерев від перших бруньок, цвітіння, плодів і до зими. діти мали можливість за короткий час під музичний супровід зробити екскурсію до саду вчителя від весни до зими, а потім - повернутися назад. Це яскраво відворило уяву як народжується дерево, з'являються плоди. А ще учні набули знання, коли дерева закладають врожайні і ростові бруньки, коли відпочивають, як за ними доглядати. В проекті діти отримали цінні знання про корисність плодових дерев і про те, що за ними потрібно доглядати - тоді вони віддячать смачними плодами.
У рамках проекту проводилась ігрова діяльність, виконавська робота по виготовленню плодів дерева з кольорового паперу, дослідницька - збирання насіння плодів та їх історичне походження. Методика пізнавальної роботи відкрила можливості наблизити життєдіяльність дитини в школі до дорослого життя. Вона використовує та підпорядковує завданню соціалізації особистості нові форми навчальної діяльності.