Коротенко Лідія Василівна, викладач-методист світової літератури Кремінського професійного ліцею Луганської області
Методична розробка уроку за темою «Джеймс Джойс. «Джакомо Джойс» - шедевр модерністської прози» представляє собою матеріали уроку-проекту, які дають можливість через дослідницьку діяльність п’ятьох творчих учнівських груп визначити особливості художньої манери Д.Джойса, знаменитого ірландського письменника - модерніста.
Виступи учасників проекту передбачають електронний супровід і закінчуються висновками, що записуються протягом уроку в зошити учнів. На уроці також передбачається самостійна робота учнів з таблицею «Почуття ліричного героя». Завершується урок висновками експертної групи.
Зміст виступів учасників проекту, завдання самостійної роботи та зразок її виконання представлені у «Додатках до уроку». До методичної розробки також додається електронний опорний конспект, який містить сім окремих презентацій, з’єднаних гіперсилками. Кожна з презентацій допомагає учасникам проекту розкрити відповідний художній аспект творчої манери видатного митця і зробити висновки.